پمپ های گرمایشی (انتقال انرژی هوا به آب)

تولید گرمایش و سرمایشAir / Water heat pumps

پمپ های گرمایشیهیت پمپ یک سیستم گرمایی ترمودینامیکی است. این دستگاه می تواند برای تبدیل انرژی محیط زیست به گرما برای خانه شما مورد استفاده قرار گیرد. گرما که از هوا در فضای باز و یا ازهوای در فضای داخلی استخراج شده، ابتدا از سیستم تبرید عبور کرده، از طریق یک کندانسور تغذیه شده و گرمایش را ایجاد میکنند. و برای ایجاد سرمایش در تابستان از هوای گرم استفاده نموده و ازطریق سیکل معکوس تبرید سرمایش را فراهم میکنند.

تقریبا پنج بخش از انرژی زیست محیطی و یک بخش از انرژی الکتریکی، انرژی گرمایشی را تامین می کنند. ازانرژی الکتریکی برای پمپ کردن انرژی محیطی در دمای پایین از 20- الی 35 درجه سانتیگراد و تکمبل کردن سیکل تامین انرژی گرمایی استفاده میشود. این سیستم انرژی هوای محیط را بعنوان انرژی اصلی تجدید پذیردریافت کرده و تا 75% در مصرف برق صرفه جویی میکند.

 

 

WPL 25 ACSپمپ گرمایشی WPL 25 ACS (هیت پمپ گرمایشی و سرمایشی – فضای outdoor)

این هیت پمپ به منظور لذت تامین گرمایش، سرمایش و آب گرم مصرفی با استفاده از هوا بعنوان یکی از انرژی های تجدید پذیر و منبع اصلی تامین انرژی جهت جایگزینی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مرکزی پر مصرف طراحی شده است. این پمپ گرمایشی هوا/آب به منظور تامین گرمایش یا سرمایش با استفاده از دمای فضای باز بعنوان منبع اصلی انرژی، بنحوی که در زمستان از هوای سرد ( زیر صفر) برای ایجاد گرمایش در فضای داخلی انرژی لازم را تامین کرده و در تابستان بصورت معکوس از هوای گرم برای ایجاد سرمایش در فضای داخلی تامین انرژی می کند.در فضای داخلی انرژی لازم را تامین کرده و در تابستان بصورت معکوس از هوای گرم برای ایجاد سرمایش در فضای داخلی تامین انرژی می کند.

 

 

WPL 17 ICS classicپمپ گرمایشی WPL 17 ICS classic (هیت پمپ های سرمایشی و گرمایشی – فضای بسته Indoor)

این پمپ گرمایشی هوا / آب به منظور ایجاد گرمایش، سرمایش و آب گرم مصرفی جهت نصب در فضای داخلی ساختمان طراحی شده است که برای استفاده در پروژه های ساختمانی جدید و یا نوساز انتخابی ایده آل است تا کارایی بالایی را با وجود تولید صدای کم فراهم کند. به دلیل انعطاف بالای اتصالات این دستگاه نصبش تقریبا” در هر نقطه ای به سادگی و به سرعت امکان پذیر است، بنحویکه انتقال انرژی خارج از ساختمان توسط اتصالات و لوله های انتقال هوا با عایق بندی کامل صوتی طراحی شده و در زمان عملکرد دستگاه صدای بسیار کمی تولید شود ، البته لازم به ذکر است که این دستگاه با امکان کارکرد بر روی حالت سایلنت صدای بسیار کمتری تولید میکند.

 

 

WPL 25 Aپمپ گرمایشی WPL 25 A (هیت پمپ های گرمایشی – نصب در فضای باز Outdoor)

این پمپ گرمایشی هوا/آب به منظور تامین گرمایش با استفاده از دمای فضای باز بعنوان منبع اصلی انرژی، بنحوی که در زمستان از هوای سرد ( زیر صفر) برای ایجاد گرمایش در فضای داخلی انرژی لازم را تامین کرده و. بطور متوسط حدود 75% بازدهی دستگاه با استفاده از انرژی هوا بوده و 25% آن آن از انرژی برق می باشد.صدای کم در این نوع دستگاههای تولید گرمایش یا سرمایش بسیار حائز اهمیت می باشد بطوریکه می توان آنها در نزدیک ترین فاصله به ساختمان بدون نگرانی در مورد صدای ایجاد شده نصب کرد. با توجه به استفاده از قطعات با کیفیت این دستگاه امکان فراهم اوردن جریان آب گرم با دمای 65 درجه سانتی گراد را دارا می باشد.

 

 

پمپ های گرمایشی تولید آب گرم

تولید آب گرم مصرفی

هیت پمپ های تولید آب گرم از انرژی زیست محیطی برای گرم کردن آب استفاده می کنند. این سیستم ها گرما را از فضای مانند زیر زمین ها یا موتورخانه ها که گرمای زیادی اتلاف میشود، بعنوان انرژی اصلی تجدید پذیردریافت کرده و تا 75% در مصرف برق صرفه جویی میکند.

 

wwk300پمپ گرمایشی WWK 300 AH ( توان 1700 واتی، عایق حرارتی عالی، ظرفیت 300 لیتری)

پمپ حرارتی آب گرم با تکنیک مناسب به راحتی در هوا محیط گرم می شود و هرگونه انرژی حرارتی مازاد را از آن استخراج می کندو سپس از انرژی حاصل شده برای گرم کردن آب گرم استفاده می شود. مدیریت انرژی هوشمند گرمای پنهان برای استفاده انرژی تجدید پذیر هوا موجب کاهش هزینه های انرژی میشود. تامین انرژی این دستگاه تا 75% از هوای محیط بوده و باقیمانده آن از برق استفاده میشود و درمقایسه با آبگرمکن های برقی 4/1 برق مصرف میکند . به این ترتیب، تکنولوژی پمپ حرارتی مدرن می تواند یک مزیت ظاهری را به یک مزیت واقعی تبدیل کند.

 

 

wwk300پمپ گرمایشی WWK 220 و WWK 300 Electronic (توان 1600 واتی،راندمان بالا A+، ظرفیت 220 و 300 لیتر)

این دستگاه الکترونیکی یک هیت پمپ کامل برای تامین آب گرم است. با طراحی جدید، جذاب و ظرفیت مخزن 220 و 300 لیتر بسیار کارآمد، بوده و به طور کامل عایق بندی شده است. از طریق کنترل الکترونیکی با صفحه نمایش لمسی سطح بالایی از راحتی تنظیمات را ارائه می دهد. اطلاعاتی مانند میزان حجم آب موجود برای استفاده در دمای 40 درجه سانتیگراد. در عملیات حرارتی تنها درجه حرارت آب تا 65 درجه سانتیگراد می تواند به دست آید، اما دمای دقیق مورد نیاز می تواند به طور متنوع انتخاب شود. این دستگاه به شکلی طراحی شده است.

 

 

wwk301پمپ گرمایشی WWK 221 و WWK 301 Electronic (توان 1600 واتی، راندمان بالا A+، ظرفیت 300 لیتری)

این دستگاه الکترونیکی یک هیت پمپ کامل برای تامین آب گرم است. با طراحی جدید، جذاب و ظرفیت مخزن 220 و 302 لیتر بسیار کارآمد، بوده و به طور کامل عایق بندی شده است. از طریق کنترل الکترونیکی با صفحه نمایش لمسی سطح بالایی از راحتی تنظیمات را ارائه می دهد. اطلاعاتی مانند میزان حجم آب موجود برای استفاده در دمای 40 درجه سانتیگراد. در عملیات حرارتی تنها درجه حرارت آب تا 65 درجه سانتیگراد می تواند به دست آید، اما دمای دقیق مورد نیاز می تواند به طور متنوع انتخاب شود.

 

 

wwk 302پمپ گرمایشی WWK 302 (توان 1600 واتی، راندمان بالا A+، ظرفیت 302 لیتری)

پمپ گرمایشی WWK 302 یک پمپ گرمایشی هوا|آب چندکاره و دارای مخزن استیل با پوشش انامل می باشد که مخصوص نصب در فضای خارجی ساختمان(البته قابل نصب در فضای داخلی نیز می باشد) و به منظور تامین آب گرم چند نقطع مصرف طراحی شده است. طراحی جذاب و کارکرد با صدای کم به دلیل استفاده از عایق های صوتی ، دارا بودن هیتر به عنوان یک گرم کننده اضطراری ، سایز مناسب و بهینگی ، راندمان مصرف انرژی بالا از دیگر ویژگی های این پمپ گرمایشی هستند. این پمپ گرمایشی امکان تامین آب گرم تا 60 درجه برای چندین نقطه مصرف را دارا بوده و همچنین از قطعاتی با کیفیت بالا ساخته شده است تا از تعمیر یا سرویس دوره ای بی نیاز شده و هزینه کارکرد پایینی داشته باشد.

 

* اطلاعات فوق از سایت اصلی شرکت تنظیم شده است ( آخرین بروزرسانی June 2019)

متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه