دست خشک کن های استیبل الترون

در مدل های HTE – HTT و Ultronic

 

دست خشک کن های سرعت بالای جدید استیبل الترون که بدون استفاده از گرما و صرفا به کمک جریان هوا دستان شما را خشک می نمایند از جدیدترین دست آورد های این صنعت به شمار می آیند که در زمینه قدرت کلی و همچنین تمرکز و شدت جریان هوای تولید شده توسط دستگاه که سرعتی بیش از 300 کیلومتر بر ساعت دارد، بی نظیر بوده و توانایی خشک کردن دست در زمانی بسیار کم دارا می باشند. .پوشش مقاوم و مستحکم شده دست خشک کن های استیبل الترون علاوه بر وظیفه محافظتی به تمیز و بهداشتی تر ماندن قسمت های بیرونی دستگاه در طولانی مدت می انجامند. این زمان کوتاه در کنار حسگرهای مجاورتی مادون قرمز به کار رفته در این دستگاهها که برای تشخیص حضور دستان شما در محل دمیده شدن هوا تعبیه شده اند این دست خشک کن های سرعت بالا را به بالاترین پله های بهینگی مصرف انرژی ترقی داده اند. در ادامه با انواع دست خشک کن های استیبل الترون آشنا می شوید.

 

ویژگی های برتر دست خشک کن های استیبل الترون :

  • خشک کردن دست های شما با هوای گرم و مطبوع
  • کاملا بهداشتی با مصرف انرژی بهینه به واسطه سنسورهای هوشمند مادون قرمز و عدم دخالت دست
  • صرف زمان کمتر برای خشک شدن دستان شما
  • بدون نیاز به سرویس و روش های نگهداری خاص
  • نصب فوق العاده آسان
  • صدای پایین نسبت به قدرت و کارایی
  • مصرف بسیار بهینه در انواع دست خشک کن های استیبل الترون
  • طراحی زیبا و کلاسیک مطابق با هر گونه چیدمان و دکوراسیون
  • ساخت آلمان

 

 

 

دست خشک کن سری HTE

دست خشک کن هوای گرم سری HTE

دست خشک کن های سری HTE کاملا کم سر و صدا بوده. دارای سنسورهای هوشمند مادون قرمز دقیقی هستند که با قرار گرفتن دستان شما در فاصله 6 تا 12 سانتی متری خروجیِ هوا، دست خشک کن را فعال و با دور شدن دست دستگاه را به حالت خاموش باز میگردانند. پوشش مقاوم این محصول نیز از قسمت های مهم دستگاه در برابر صدمات حفاظت کرده و به دلیل طراحی امکان جمع شدن عوامل خارجی بر روی دستگاه وجود نخواهد داشت.

 

 

 

 

دست خشک کن سری HTT

دست خشک کن هوای گرم سری HTT

دست خشک کن های سری HTT ضمن اقتصادی و بهداشتی بودن با توجه به سرعت و حجم خروجی هوایشان که به سریعتر شدن زمان خشک شدن دستها می انجامد در زمره قدرتمندترین ها هستند که این ویژگی ها آنها را به بهترین انتخاب برای مکانهایی که میزان استفاده از دست خشک کن بسیار بالاست مثل سرویس های بهداشتی عمومی ، ایستگاههای قطار ، فرودگاهها ، پایانه های مسافربری ، کافه ها و رستوران ها بدل ساخته اند.

 

 

 

 

دست خشک کن Ultronic
دست خشک کن سرعت بالا سری Ultronic

دست خشک کن های سرعت بالای (Ultronic) جدید استیبل الترون که بدون استفاده از گرما و صرفا به کمک جریان هوا دستان شما را خشک می نمایند از جدیدترین دست آورد های این صنعت به شمار می آیند که در زمینه قدرت کلی و همچنین تمرکز و شدت جریان هوای تولید شده توسط دستگاه که سرعتی بیش از 300 کیلومتر بر ساعت دارد ، بی نظیر بوده و توانایی خشک کردن دست در زمانی کمتر از 15 ثانیه را دارا می باشند.

 

متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه