تاریخچه شرکت ایساتیس باستان کیش (نماینده رسمی استیبل الترون آلمان)

شرکت ایساتیس باستان کیش در سال 1382 با موضوع بازرگانی و عرضه کالاهای ساختمانی در جزیره کیش ثبت گردید و با هدف ارائه لوازم با کیفیت ساختمانی به پروژه ها در زمینه های مختلف اقدام به واردات کالاهای مورد نظر از آلمان و اروپا و عرضه آنها در جزیره کیش نمود. شروع همکاری شرکت با کارخانه Stiebel Eltron آلمان از سال 1386 (2007) بوده و با فروش آبگرمکن های برقی بدون مخزن به پروژه های مختلف در جزیره کیش محصولات کارخانه در بازار ایران معرفی گردید.از سال 1390 با تمرکز بیشتر بر روی محصولات کارخانه و با ارائه خدمات وپشتیبانی به مشتریان، فعالیت شرکت بصورت حرفه ای و با پتانسیل بیشتری نسبت به گذشته ادامه یافت.

با توجه به اینکه اولویت شرکت فعالیت در مناطق فاقد گاز شهری که صرفا از دستگاههای برقی استفاده مینمایند بوده است ، درسال 1393 با راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه اختصاصی محصولات مختلف کارخانه در جزیره کیش فعالیت خود را توسعه بخشید و در سال 1394 در شهر بندرعباس و جزیره قشم اقدام به راه اندازی فروشگاه و شعب فروش محصولات نمود دراوایل سال 1396 با هدف گسترش و اعطای نمایندگی های فروش در شهرستانهای مختلف با مرکزیت تهران، اقدام به راه اندازی دفتر شعبه شرکت در تهران نمود.

حال با توجه به قابلیت ارائه گسترده محصولات مختلف کارخانه، شرکت ایساتیس باستان کیش مفتخر است که بعنوان نمایندگی انحصاری کارخانه استیبل الترون آلمان در ایران با ارائه محصولات متنوع و سازگار با محیط زیست، با پشتیبانی وخدمات کارآمد گامی موثر در جهت بالا بردن سطح کیفی در صنعت ساختمان، هتل داری و دیگر صنایع وابسته به این نوع محصولات برداشته و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی در این مسیر تلاش نماید.

متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه