ترموستات های کنترل گرمایش محیطی

کنترل گرما و سرما در محیط

ترموستات کنترل گرمایش محیطیترموستات استیل الترون یکی از مهمترین و پر کاربردترین ابزارهای کنترلی در تاسیسات ساختمان برای تنظیم دمای هوا (دمای طرح داخل) است. برای هوشمند سازی ساختمان و به منظور بهینه سازی عملکرد سیستم سرمایش و گرمایش و همچنین تهویه مطبوع باید از ترموستات های با کیفیت بهره گرفت.

تنظیم دمای داخلی منزل و محیط های بسته مانند اداره و اتاق کار از مسائل جالب و مهم است.اگر از ترموستات محیط برای کنترل دما استفاده کنید،نیازی به چک کردن مداوم درجه حرارت و تنظیم وسایل گرمایشی ندارید.از اینرو استفاده از ترموستات محیط باعث صرفه جویی در انرژی مصرفی خواهد شد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهد کرد.

 

گرمایش محیطی FE 7

ترموستات گرمایش محیطی FE 7

یونیت کنترل گرمایشی FE 7 که دارای سنسور های تشخیص دمای محیط می باشد می تواند فرامین مدیریتی شما را به واحد های گرمایشی سازگار با این کنترل ها انتقال دهند. این کنترل می تواند با گیرنده های WPM 3 ، WPM 2 ، WPM 2.1 و WPMi فعالیت کند.

 

 

گرمایش محیطی FE 7

ترموستات گرمایش محیطی ISG PLUS

این دستگاه یک رابط دیواری جهت ایجاد ارتباط گیرنده های WPM و LWZ به اینترنت جهت ارتباط مستقیم با سرورهای استیبل الترون به منظوربهینه سازی های دوره ای و همچنین امکان کنترل یونیت های حرارتی و تهویه هوا از طریق اینترنت برای کامپیوتر یا تبلت ها.

 

 

 

ترموستات های کنترل گرمايش از کف

کنترل دمای محیط از کف

ترموستات های کنترل گرمايش از کف

در سیستم گرمایش از کف ، گرما از کف فضای مورد نظر به صورت تابشی به فضای خانه منتقل می شود بدین ترتیب سقف ، دیوار ها و هر وسیله ای در آن فضا به عنوان یک رادیاتور عمل می کرده و باعث گرم شدن خانه می شود. این گرمایش در گرو گرم شدن هوای خانه نیست و این امر موجب کاهش انرژی در این سیستم می گردد.کنترل این سیستم های گرمایش توسط انواع سیستم کنترل گرمایش از کف برای بهبود عملکرد گرمایش بسیار حایز اهیمت است.

در روش گرمایش از کف ابتدا قسمت پایین که مورد نیاز ساکنین است گرم می‌شود و هوا با دمای کمتری به سقف خواهد رسید ، که این یکی از مزایای اصلی سیستم گرمایش از کف می‌باشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم گرمایش از کف که امروزه بسیار مورد توجه واقع می‌شود، آسایش و راحتی افراد می‌باشد، به طوریکه آسایش و راحتی افراد در محل سکونتش بدون اینکه از هر بابت دارای محدودیت باشد فراهم می‌شود.

 

 

گرمایش از کف RTU S UP

ترموستات گرمایش از کف RTU-S UP

پنل کنترل گرمایشی RTU-S UP با امکان برنامه ریزی حالت مخصوص 7 روز هفته و تعویض قاب برای سهولت در مدیریت سیستم های گرمایشی استیبل الترون طراحی شده است.

ویژگی ها : صفحه LCD مناسب، کلیدهای لمسی

 

 

ترموستات گرمایش از کف RTZ-S UP

این پنل کنترل گرمایشی دارای سوییچ روشن و خاموش برای سیستم گرمایش سریع و اضطراری شوفاژ های برقی در زمان هاییست که هوا بطور ناگهانی سرد می شود تا همیشه دمای مناسبی بر قرار شود.

ویژگی ها : وجود سوئیچ خاموش/روشن شدن هیتر ، مدیریت دمای بین 10 تا 40 درجه

 

 

گرمایش از کف RTF

ترموستات گرمایش از کف RTF

این پنل های کنترلی جهت مدیریت بر روی سیستم های گرمایش از کف استیبل الترون طراحی شده اند که با سوییچ ها و سوکت های برند های دیگر نیز سازگاری دارند

ویژگی ها : سوئیچ خاموش/روشن ، مناسب برای دیوارهای تکمیل نشده

 

 

ترموستات گرمایش از RTF-AP2

با این کنترل می توان بر چگونگی گرمایش سیستم های گرمایش از کف مدیریت نمود (مثلا انتخاب یک دمای ثابت یا دمای متغییر در طول زمان کارکرد)

ویژگی : هماهنگی با سیستم های گرمایش از کف استیبل الترون

 

متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه