دارای استاندارد NSF

دستگاه تصفیه آب رومیزی FOUNTAIN S7 ظرافت و زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد ، بدون نیاز به برق، پمپ و تجهیزات اضافه و بدون خروجی فاضلاب و هدر رفتن آب . تصفیه آب Stiebel Eltron مدل Fountain S7 ماهیت آب را به صورت خالص و بهداشتی ارائه می کند. عملکرد تصفیه با کیفیت فوق العاده و آنتی باکتریال و با طراحی مدرن و لوکس، آن را به یک دستگاه تصفیه آب برتر تبدیل کرده است.

ویژگی های اصلی دستگاه تصفیه FOUNTAIN S7 :

  • هفت فیلتر تنها در یک واحد کارتریج فیلتر جمع شده است. اجزای فیلتر به خوبی انتخاب شده و مشخصات آن اجازه ی یک عملکرد تصفیه فوق العاده بهداشتی و مطمئن را می دهد. فیلتراین دستگاه قادر است بدون نیاز به پمپ و تجهیزات اضافه 4320 لیتر آب را تصفیه نماید.
  • فن آوری اولترا فیلتراسیون فیبر توخالی (hollow fiber ) با اندازه منافذ( 0.01) نامی و (0.1 ) میکرون قطعی ، باکتری و میکروارگانیسم های دیگر مانند جلبک ها، کیست ها و تا حدی ویروس ها را از آب حذف می کند. تصفیه UF برای شما و خانواده تان آب آشامیدنی سالم و خالصی را فراهم می نماید.
  • اگر زمان تعویض فیلتر فرا برسد، شاخص چراغ و بوق موجود بر روی نمایشگر فعال خواهد شد.
  • شیر سرامیکی On/Off اجازه می دهد تا یک تماس مستقیم برای باز و بستن دستگاه ایجاد شود و راحتی بیشتری در کار با دستگاه تصفیه فراهم شود.
  • عملکرد ضد باکتری سنگ Silver-lite امنیت کل سیستم تصفیه را افزایش می دهد. این سنگ شامل چند مواد معدنی است که با یون نقره پوشش داده شده و از رشد باکتری ها در داخل سیستم تصفیه و از آلودگی در خارج از آن جلوگیری می کند.
  • پرتوهای مادون قرمز و گرانولهای سرامیکی یونی منفی، فراهم کننده پرتوهای فیزیکی و مواد معدنی و یونهای منفی را به آب آشامیدنی است، که موجب ارائه طعم تازه و خوب آب و کمک به افزایش متابولیسم بدن و برای سلامتی مفید می باشد.
  • لوله فولادی ضد زنگ و انعطاف پذیر به شما انعطاف پذیری بیشتر در جهت پر کردن لیوان آب، بطری یا شستن میوه ها و سبزیجات خواهد داد. این امر شما را قادر میسازد تا از منبع آب آشامیدنی در شعاع گسترده تر بدون حرکت دستگاه تصفیه استفاده نمایید.
  • چندین آلاینده در هوا و آب وجود دارند که برای بدن ما مضر هستند. میکروارگانیسم می تواند در طول تمیز کردن و تعویض فیلتر از خارج به داخل دستگاه وارد شود. این نازل از وارد شدن آلودگی خارج از دستگاه جلوگیری می کند و اجازه می دهد تنها جریان یکطرفه آب و هوا از داخل به خارج فیلتر وجود داشته باشد.
متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه