دستگاه های تهویه و تصفیه، صرفه جویی آسان

خواه شما در محل کار، نشسته روی صندلی یا در رختخواب باشید هوای تازه و سالم و دمای دلپذیراتاق، فاکتوریست که لذت بردن شما را تضمین میکند. شما می توانید به راحتی از طریق یک سیستم تهویه هوای STIEBEL ELTRON به راحتی خلوص هوای محیط را بهبود بخشید و در نتیجه کیفیت کلی زندگی خود را ارتقا دهید. سیستم های تهویه هوای فوق العاده مناسب ما، تغییرات منظم هوا را بدون مصرف بالای انرژی انجام می دهند.

ضرورت استفاده از سیستم های تهویه هوا

سیستم اتوماتیک تهویه و تصفیه‌ی هوا با فیلتراسیون کارآمد، در مقایسه با تهویه های دستی نظیرپنجره ها مزایای روزمره زیادی را به شما ارائه می دهد. اول از همه، راحتی این سیستم هاست. فضای داخلی باید چندین بار در روز تهویه شود تا هوا در سطوح بهینه نگه داشته شود – و این به زمان نیاز دارد. وقت آزادی که امروزه بسیاری از ما با کمبود آن مواجهیم. علاوه بر این، تهویه با استفاده از باز کردن پنجره ها اغلب با افزایش سر و صدا، خاک و حشرات مزاحم نیز همراه است.

این یک مزاحمت قابل توجه به ویژه در خانه های شهری است که می تواند به راحتی با سیستم تهویه حل و فصل شود. افراد مبتلا به آلرژی نیز می توانند از این مزیت با آسودگی بهره ببرند: واحد های تهویه کاملا اتوماتیک دارای فیلتر های خاصی هستند که گرده‌ی گیاهان و گرد و غبار را در خارج نگه می دارند و اجازه ورود به آنها را نمی‌دهند.

در عین حال، با سیستم های تهویه پیشرفته استیبل الترون، مبلغ صورتحساب انرژی خود را کاهش می دهید. سیستم های تهویه با بازیابی گرما از نظر انرژی کارآمد هستند. بسته به مدل، برخی از سیستم های تهویه در زمستان حتی می توانند حرارت و گرمای اتاق را تضمین کنند.

تاثیرات هوای خوب داخل ساختمان:

  • دمای مناسب در همه زمان ها
  • هوای مطبوع و دلپذیر
  • رطوبت مطلوب
  • بهترین خلوص هوا

 

سیستم های تهویه هوای مرکزیسیستم تهویه هوا مرکزی

تهویه مطبوع یعنی: انجام عملیاتی روی هوا تا بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن، کار کردن یا عملیات صنعتی معین، راحت و بهداشتی کرد و به حد مطلوب برسانیم. تهویه مطبوع باعث می‌شود شرایط هوا طبق روش خاصی به صورت اتوماتیک ثابت بماند یا تغییر کند.

تهویه مطبوع یا هوارسانی دلپذیر یا هوایش دلپذیر شاخه‌ای از مهندسی مکانیک است. مهم مزیت سیستم تهویه هوای مرکزی، کاهش چشمگیر مصرف برق واحد ها و افزایش آسایش برای افراد حاضر در محیط می باشد. همچنین هزینه های ناشی از استتار کندانسورها در نمای ساختمان منتفی می شود. استفاده از سیستم های مرکزی استیبل الترون، موجب کاهش چشمگیر خرید تاسیسات برقی ساختمان (پست های برق، تابلوها، کابل کشی ها، کنتور برق واحد ها و …) میشود. لازم به ذکر است که متوسط عمر این سیستم ها 30 سال است که باعث اقتصادی شدن این سیستم ها نسبت به سایر سیستم های مستقل تهویه مطبوع هوا می شود.

با بهترین دستگاههای تهویه هوای مرکزی استیبل الترون آشنا شوید.

 

 

دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 280


دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 280 (بهره گیری از 90درصد انرژی گرمایشی هوا)

کارکرد بسیار کم صدای دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 280 یک انتخاب عالی برای آپارتمان ها یا مغازه هاست که می توان آنرا بوسیله کنترل از راه دور (که بصورت جداگانه قابل تهیه) مدیریت نمود. این سیستم تهویه مرکزی بالاترین کیفیت هوای ممکن را تضمین نموده و همچنین با استفاده از 90 درصد انرژی گرمایی موجود در هوای در حال انتقال بالاترین میزان راندمان مصرف را نیز به ارمغان می آورد. به این روش ، در ماههای گرم سال نیز میتوان از یک هوای خنک و مطبوع با بهترین راندمان بهرمند شد.

 

 

دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 70 E

دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 70 E (بهترین انتخاب برای واحدهای آپارتمانی)

دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 70 E جهت تولید هوای مطبوع در آپارتمان ها طراحی شده است (به عنوان مثال به راحتی در دیوار یک آشپزخانه قابل نصب است). این دستگاه، دارای قابلیت استخراج و استفاده از 90 درصد انرژی گرمایشی موجود در هوای محیط می باشد که این انرژی گرمایشی در صورت استفاده از سیستم های تهویه معمولی بطور کامل هدر خواهد رفت. همچنین فن های به کار رفته در این سیستم تهویه کاملا کم مصرف بوده و از راندمان بالایی برخوردار هستند. کنترل این سیستم تهویه با کنترل از راه دورهای جانبی استیبل الترون امکان پذیر می باشد. همچنین فیلترهای این دستگاه به سادگی قابل تعویض هستند.

 

 

دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 370 PLUS


دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 370 PLUS (ایجاد هوای 400 مترمکعب در ساعت)

دستگاه تهویه هوای مرکزی LWZ 370 PLUS که به بالاترین میزان کارایی و راندمان معروف است، هوایی مطبوع و عاری از آلودگی را برای خانه های کوچک فراهم می کند. همچنین این سیستم بطور خودکار می تواند در شبهای نه چندان گرم تابستانی ، هوای خنکی را نیز در منزل شما حکم فرما کرده تا احساس راحتی هرچه بیشتری را به شما تقدیم نماید. از ویژگی های LWZ 370 Plus میتوان این موارد را ذکر کرد : سیستم تهویه هوای مرکزی برای مطبوع ترین هوا، امکان بهره گیری از 90 درصد انرژی گرمایشی موجود در هوا – صدای کم در حین کارکرد به دلیل لایه های عایق صوتی – امکان تعویض ساده فیلتر هوا

 


سیستم تهویه هوا غیرمرکزیسیستم های تهویه هوای غیر مرکزی

تهویه مطبوع یعنی: انجام عملیاتی روی هوا تا بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن، کار کردن یا عملیات صنعتی معین، راحت و بهداشتی کرد و به حد مطلوب برسانیم. تهویه مطبوع باعث می‌شود شرایط هوا طبق روش خاصی به صورت اتوماتیک ثابت بماند یا تغییر کند.

سیستم های تهویه هوای غیر مرکزی استیبل الترون را می توان بصورت مستقل و تکی در واحد های ساختمانی (حتی اتاق ها) نصب کرد و از هوایی دلپذیر بهره برد.

سیستم های تهویه هوای غیر مرکزی استیبل الترون، هوای سنگین و دارای دم و رطوبت مکانهایی مثل آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و یا اتاق ها را به بیرون از خانه منتقل کرده تا هوای تازه تر به این مکانها راه یابد. راندمان و کارایی بالای فن باعث کاهش هزینه مربوط به تهویه شده و همچنین راحتی نصب و راه اندازی در کنار ظاهر مدرن و کارآمد، موجب شده است که به کاملترین سیستم تهویه هوا تبدیل شود. فن های به کار رفته در این سیستم ها پایینترین میزان صدا را دارند. صدای تولید شده این سیستم ها، از صدای تهویه پنجره نیز کمتر خواهد بود.

با بهترین دستگاههای تهویه هوای غیر مرکزی استیبل الترون آشنا شوید.

 

دستگاه تهویه هوای غیر مرکزی LA 50


دستگاه تهویه هوای غیر مرکزی LA 50 (کارکرد با صدای کم، راندمان مصرف انرژی بالا)

کارکرد بسیار کم صدای این سیستم تهویه مرکزی دیواری یک انتخاب عالی برای آپارتمان ها یا مغازه هاست که می توان آنرا بوسیله کنترل از راه دور (که بصورت جداگانه قابل تهیه) مدیریت نمود. این سیستم تهویه مرکزی بالاترین کیفیت هوای ممکن را تضمین نموده و همچنین با استفاده از 90 درصد انرژی گرمایی موجود در هوای در حال انتقال بالاترین میزان راندمان مصرف را نیز به ارمغان می آورد. به این روش، در ماههای گرم سال نیز میتوان از یک هوای خنک و مطبوع با بهترین راندمان بهرمند شد.

 

 

دستگاه تهویه هوای غیر مرکزی LWE 40


دستگاه تهویه هوای غیرمرکزی LWE 40 (استفاده از 93% انرژی گرمایشی هوا + مناسب برای افرادی که آلرژی دارند)

دستگاه تهویه هوای غیرمرکزی LWE 40 نیز جهت استفاده در آپارتمان ها طراحی شده است. (به عنوان مثال به راحتی در دیوار یک آشپزخانه قابل نصب است) و دارای قابلیت استخراج و استفاده از 90 درصد انرژی گرمایشی موجود در هوای محیط می باشد که این انرژی گرمایشی در صورت استفاده از سیستم های تهویه معمولی بطور کامل هدر خواهد رفت ، همچنین فن های به کار رفته در این سیستم تهویه کاملا کم مصرف بوده و از راندمان بالایی برخوردار هستند. کنترل این سیستم تهویه با کنترل از راه دورهای جانبی استیبل الترون امکان پذیر می باشد. همچنین فیلترهای این دستگاه به سادگی قابل تعویض هستند.

 

 


دستگاه تهویه هوای غیر مرکزی LWE 40 VE (مناسب برای نصب تلسکوپی، استفاده از 90% انرژی گرمایشی هوا)

دستگاه تهویه هوای غیر مرکزی LWE 40 VE که به بالاترین میزان کارایی و راندمان معروف است، هوایی مطبوع و عاری از آلودگی را برای خانه های کوچک فراهم می کند.همچنین این سیستم بطور خودکار می تواند در شبهای نه چندان گرمِ تابستانی ، هوای خنکی را نیز در منزل شما حکم فرما کرده تا احساس راحتی هرچه بیشتری را به شما تقدیم نماید. از ویژگی های LWZ 370 Plus میتوان این موارد را ذکر کرد : سیستم تهویه هوای مرکزی برای مطبوع ترین هوا – امکان بهره گیری از 90 درصد انرژی گرمایشی موجود در هوا – صدای کم در حین کارکرد به دلیل لایه های عایق صوتی – امکان تعویض ساده فیلتر هوا

 

متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه