پمپ گرمایشی WPL 17 ICS classic

پمپ گرمایشی WPL 17 ICS classic به منظور لذت تامین گرمایش، سرمایش و آب گرم مصرفی با استفاده از هوا بعنوان یکی از انرژی های تجدید پذیر و منبع اصلی تامین انرژی جهت جایگزینی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مرکزی پر مصرف طراحی شده است. این پمپ گرمایشی هوا/آب به منظور تامین گرمایش یا سرمایش با استفاده از انتقال دمای فضای باز بعنوان منبع اصلی انرژی، بنحوی که در زمستان از هوای سرد ( زیر صفر) برای ایجاد گرمایش در فضای داخلی انرژی لازم را تامین کرده و در تابستان بصورت معکوس از هوای گرم برای ایجاد سرمایش در فضای داخلی تامین انرژی می کند. بطور متوسط حدود 70% بازدهی دستگاه با استفاده از انرژی هوا بوده و 30% آن از انرژی برق می باشد.
این پمپ گرمایشی هوا / آب به منظور ایجاد گرمایش، سرمایش و آب گرم مصرفی جهت نصب در فضای داخلی ساختمان طراحی شده است که برای استفاده در پروژه های ساختمانی جدید و یا نوساز انتخابی ایده آل است تا کارایی بالایی را با وجود تولید صدای کم فراهم کند. به دلیل انعطاف بالای اتصالات این دستگاه نصبش تقریبا” در هر نقطه ای به سادگی و به سرعت امکان پذیر است، بنحویکه انتقال انرژی خارج از ساختمان توسط اتصالات و لوله های انتقال هوا با عایق بندی کامل صوتی طراحی شده و در زمان عملکرد دستگاه صدای بسیار کمی تولید شود ، البته لازم به ذکر است که این دستگاه با امکان کارکرد بر روی حالت سایلنت صدای بسیار کمتری تولید میکند.

ویژگی های پمپ گرمایشی WPL 17 ICS classic

  • پمپ گرمایشی هوا / آب به منظور تامین گرمایش و سرمایش ساختمان ، با قابلیت نصب در فضای بسته
  • مصرف بسیار پایین با توجه به درجه راندمان فوق العاده A++
  • صدای کم در حین کارکرد و حتی صدای کمتر با استفاده از حالت Silent
  • طراحی شده به منظور نصب آسان و سریع
  • تامین آب گرم تا 60 درجه سانتی گراد
  • مصرف پایین به دلیل بازدهی بالا با صرفه جویی 70% انرژی

مشخصات این پمپ گرمایشی

مدل WPL 17 ICS classic
حداکثر توان دستگاه 8.02 کیلو وات
ولتاژ ورودی 220 ولت تکفاز
میانگین میزان صدای تولیدی  43 الی 48 دسیبل
حداکثر دمای آب گرم تولیدی  60 درجه سانتی گراد
ابعاد 1381.874.874 میلیمتر
وزن 175 کیلوگرم
 درجه راندمان  A++
رتبه حفاظت و پاشش آب IP22
متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه