پمپ گرمایشی WWK 221 و WWK 301 Electronic

پمپ حرارتی آب گرم با تکنیک مناسب به راحتی در هوا محیط گرم می شود و هرگونه انرژی حرارتی مازاد را از آن استخراج می کندو سپس از انرژی حاصل شده برای گرم کردن آب گرم استفاده می شود. مدیریت انرژی هوشمند گرمای پنهان برای استفاده انرژی تجدید پذیر هوا موجب کاهش هزینه های انرژی میشود. تامین انرژی این دستگاه تا 75% از هوای محیط بوده و باقیمانده آن از برق استفاده میشود و درمقایسه با آبگرمکن های برقی 4/1 برق مصرف میکند . به این ترتیب، تکنولوژی پمپ حرارتی مدرن می تواند یک مزیت ظاهری را به یک مزیت واقعی تبدیل کند.
این دستگاه الکترونیکی یک هیت پمپ کامل برای تامین آب گرم است. با طراحی جدید، جذاب و ظرفیت مخزن 220 و 302 لیتر بسیار کارآمد، بوده و به طور کامل عایق بندی شده است. از طریق کنترل الکترونیکی با صفحه نمایش لمسی سطح بالایی از راحتی تنظیمات را ارائه می دهد. اطلاعاتی مانند میزان حجم آب موجود برای استفاده در دمای 40 درجه سانتیگراد. در عملیات حرارتی تنها درجه حرارت آب تا 65 درجه سانتیگراد می تواند به دست آید، اما دمای دقیق مورد نیاز می تواند به طور متنوع انتخاب شود. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که همزمان با مصرف در چند نقطه، حجم باقیمانده آب در مخزن با درجه حرارت مورد مصرف را نمایش میدهد. این دستگاه شامل یک آند بدون نیاز به تعمیرونگهداری و یک المنت اضطراری تقویت کننده می باشد. فرستنده های سیگنال خارجی می توانند از طریق قطعات تعبیه شده در داخل دستگاه به عنوان مثال برای متصل شدن به پنل خورشیدی برای تامین برق و یا، در صورت لزوم وامکان، به دیگر منابع صرفه جویی انرژی عملکرد کامل دستگاه را فراهم سازند.
این دستگاه ضمن استفاده موثر از گرمای تلف شده موجود در محیط ، مانند فریزرها، خشک کن ها، سیستم های گرمایشی و یا دیگر لوازم گرما زا به طور متناوب، قابلیت استفاده از انرژی هوای باز توسط اتصال مجاری وکانالهای انعطاف پذیر قابل نصب بر دستگاه به عنوان یک منبع حرارت را نیز دارا میباشد.

ویژگی های پمپ گرمایشی WWK 221 و WWK 301 Electronic

  • مدل های جمع و جور برای حالت گردش هوا محیط
  • ظرفیت مخزن 220 و 302 لیتر
  • دسترسی به بالاترین بهره وری انرژی A +
  • دمای آب گرم بهداشتی بیش از 65 درجه سانتیگراد
  • دارای سیستم تنظیمات الکترونیکی و صفحه نمایش لمسی
  • دارای سیستم آنود بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و بسیارقابل اعتماد در صرفه جویی هزینه ها

مشخصات این پمپ گرمایشی

مدل WWK 301 ELECTRONIC
 ظرفیت مخزن  300 لیتر
توان دستگاه 1.6 کیلو وات
ولتاژ ورودی 220 ولت تکفاز
فرکانس 50/60 هرتز
میانگیم میزان صدای تولیدی 52 دسیبل
 حداقل و حداکثر دمای آب ورودی  8 الی 42 درجه سانتی گراد
 حداکثر دمای آب در حالت هیت پمپ  65 درجه سانتی گراد
 حداکثر دمای در کارکرد عادی  55 درجه سانتی گراد
 زمان مورد نیاز برای تولید آب گرم  9.05 ساعت
ابعاد 1913.690 میلیمتر
وزن 135 کیلوگرم
رتبه حفاظت و پاشش آب IP22
متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه