دستگاه تصفیه آب رومیزی FOUNTAIN، ظرافت و زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. دستگاه تصفیه آب FOUNTAIN شرکت استیبل الترون، ماهیت آب را به صورت خالص و بهداشتی ارائه می کند. عملکرد تصفیه با کیفیت فوق العاده و آنتی باکتریال و با طراحی مدرن و لوکس، آن را به یک دستگاه تصفیه آب برتر تبدیل کرده است. پنج فیلتر تنها در یک واحد کارتریج فیلتر جمع شده است. اجزای فیلتر به خوبی انتخاب شده و مشخصات آن اجازه ی یک عملکرد تصفیه فوق العاده بهداشتی و مطمئن را می دهد. فیلتراین دستگاه قادر است بدون نیاز به پمپ و تجهیزات اضافه 4320 لیتر آب را تصفیه نماید.

 

دستگاه تصفیه آب FOUNTAINویژگی های اصلی دستگاه تصفیه آب FOUNTAIN :

مراحل تصفیه:

    • مرحله اول: پیش فیلتر – پلی اتیلن – 5 میکرون: حذف گرد و غبار، رسوبات و ذرات بزرگتر.

 

    • مرحله دوم:  بلوک کربن فعال – 1 میکرون :جذب و کاهش97.6 % کلر باقی مانده و طعم و مزه و بوی بد و تاری آب – جذب وکاهش فلزات سنگین (جیوه، سرب، کادمیوم، سلنیوم، آهن، آلومینیوم، روی) – حذف یون فلزی سمی در آب (Cr6+)- حذف 99.7 % مواد فرعی کلز زنی (تری هولومتان ها ) – حذف 99.7 % سموم علف کش ها، آفت کش ها و گاز های شیمیایی حل شده در آب (VOC) .

 

    • مرحله سوم: کربن فعال گرانولی ضد باکتریایی: کربن فعال گرانولی آغشته به یون های نقره از رشد باکتری ها در داخل فیلتر بر روی سطح فیبر توخالی (hollow fiber) جلوگیری مینماید، حذف 99.1 % طعم ، مزه ، بوی بد و تاری آب.

 

    • مرحله چهارم: غشاء اولترافیلتراسیون – فیبر توخالی ساخته شده از پلی سولفون 0.01 ~ 0.1 میکرون : حذف میکروارگانیسم ها، باکتری ها، جلبک ها و کیست از آب، کاهش ذرات ≥0.01 میکرون . این غشاء اجازه می دهد مواد معدنی سالم عبور کنند.

 

    • مرحله پنجم:  Silverlite شامل نقره آغشته به مواد معدنی غیر آلی طبیعی (CaO و Si02، Al03، MgO و MnO) با قابلیت ضد باکتری و همچنین مانعی برای ورود آلودگی خارج از دستگاه می باشد.

 

    • لوله فولادی ضد زنگ و انعطاف پذیر به شما انعطاف پذیری بیشتر در جهت پر کردن لیوان آب، بطری یا شستن میوه ها و سبزیجات خواهد داد. این امر شما را قادر میسازد تا از منبع آب آشامیدنی در شعاع گسترده تر بدون حرکت دستگاه تصفیه استفاده نمایید.

 

    • کارتریج فیلتر دستگاه تصفیه آب FOUNTAIN به آسانی قابل تعویض است و هیچ لوله کش و یا متخصصی مورد نیاز نمی باشد. تنها در چند مرحله می توان کارتریج را بدون ریختن آب تعویض کرد. برای تعویض فیلتر هیچ ابزار و یا تجهیزاتی مورد نیاز نیست.

 

    • ابعاد 21 در 17 سانتی متری با وزن 3 کیلو گرم

 

متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه