دستگاه تصفیه آب رومیزی RAIN PLUS نشان دهنده طراحی مهندسی منحصر به فرد آلمان با رنگی بسیار زیبا و شفاف است که ظاهری مدرن به اشپزخانه می بخشد. این دستگاه تصفیه آب مجهز به 6 فیلتر با کیفیت است که به صورت دو فیلتر کارتریجی طراحی شده اند.

دستگاه تصفیه آب RAIN PLUS

ویژگی های اصلی دستگاه تصفیه آب رومیزی RAIN PLUS :

    • اولترافیلتراسیون 0.1-0.01 میکرون:غشاء فیبر توخالی در کارتریج پیش فیلتر دارای منافذی با اندازه کوچکتر از کوچکترین باکتری است و موجب حذف 100٪ باکتریها، میکروارگانیسم ها و برخی از ویروس ها بوده آب آشامیدنی عاری ازهرگونه باکتری خواهد شد.
    • سنگ شن مرجانی: سنگ مرجانی موجب تامین کلسیم طبیعی برای آب فیلتر شده میشود.
    • مخلوطی از کربن بامبو و نارگیل:این مرحله موجب جذب بسیار عالی ناخالصی ها شده و طعم آب آشامیدنی را بسیار گوارا.
    • فیلتر های کپسولی: کارتریج های کپسولی، فرایند فیلتراسیون مطلوب ایمن و تمیز را ارائه می دهند. رسانه های فیلتر در برابر آلودگی در هنگام تبادل و عملیات فیلتر محافظت می شوند.
    • پودر کربن آغشته به نقره گرانولی : پودر کربن گرانولی طعم آب را با کاهش کلر، (TTHMs) تری هالومتانها و اجزای آلی فرار (VOCs) بهبود می بخشد. یون های نقره ای آغشته به کربن در داخل فیلتر باعث جلوگیری از رشد باکتری ها می شوند و فیلتر را همیشه تازه نگه می دارند.
    • سیستم هشدار دهنده تعویض فیلتر که با باطری فعال میباشد، از طریق چشمک زدن چراغ ها کاربر را برای تعویض فیلتر ها مطلع می کند . فلیتر 4 مرحله ای با چشمک زن قرمز و فیلتر 2 مرحله ای با چشمک زن زرد.
    • دستگاه Rain Plus نیاز به حداقل نگهداری دارد و فیلترها را می توان به سرعت، بدون ابزار، مخزن یا برق تعویض نمود.
متن ابزارک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه